Hanımlar 7+0 ım şuan ve kahverengi leke geldi iki kere lvbya kalktgmda gece..böyle durumla karsılasan varsa Allah rızası için doktorunun yorumunu söylesin sabaha kadar çatlıcam ,doktora gideceğim sabah erkenden dua edin neolur..adet sancısı gibi sancım var bir de