2cocukluanne sağolun teşekkür ederim 🤗 benim de eğer önümde arkadaşımın kötü tecrübesi olmasaydı inanın normal doğumda normal doğum diye diretirdim ama arkadaşım baya anlattı neler yaşadığını. O yüzden hiiiçç üzülmedim normal olmadığına.rahat psikolojiyle girdim doğuma ki bence o yüzden de süt konusunda sıkıntı yaşamadım çok şükür