Kuzucuklar.. Dün oğluşumu nihayet kucağıma almak nasip oldu(Rabbim isteyen herkeze nasip etsin) Fakat sütüm yok, yenidoğan maması ile idare ediyoruz. Tecrübeli hamişler, lütfen benimle aynı durumu yaşayanlar ne gibi çözümle bulduklarını anlatırlarmı.. Şimdiden Allah razı olsun😌