dhmiclk Arkadaşlar aranizda gebelikte tetanus aşısı yaptıran varmi? Ben dün ikinciyi vuruldum ve cok ağrı yapıyor şuan birincide çok hafif ağrı vardı sizinde ağrınız cokmiydi?
tubizm dhmiclk canim ikincide cok az sizladi. ilki de cok iyidi şükür. nasil bi agri oluyor taş gibi mi oluyor
Kivilcimsnm dhmiclk bende ikinciyi geçen hafta oldum ağrı oluyor 4-5günü buldu benim ama söyledikleri gibi bebegin hareketlerinde bir azalma falan olmadı aynı devam ediyoruz çok şükür
dhmiclk tubizm gece ağrıdan yatamadım sol tarafta zaten yatilmiyor kolumu haraket edemiyorum çok fazla
dhmiclk Kivilcimsnm siz kaç haftaliksiniz ins bende de azalma olmaz hem neden olsunki ben anlamadım ve doğumdan sonrada vuruluyormus ben ilk gebeligimde hiç vurulmadim
Kivilcimsnm dhmiclk 26+3 haftalığım forumdan azalma oluyor gibi yorumlar okumuştum ondan öyle dedim bende kolumda agrı dısında birsey olmadı icinizi ferah tutun
Aras_ve_Annesi1914 Bende ilkini yaptırdım canım ikincisinide yarın yaptırıcam çok Ağrı olmadı ama kolum hep uyuşuktu onu hissettim
Firdevsi Bende dün yaptırdım akşamdan beri agrıyo bide unutup sağ tarafıma yaptırmışım dahada zorladı
HGC Benim ilk gün hiç bir şeyim yoktu, ancak üzerine yatmışım şişti ağrı yaptı ama dayanılmayacak gibi değil, ikinci dozu vurulmadım henüz.
Damlamayse_nur Soğuk uygulayın çok iyi geliyor bide ovmayın asi olan yeri. Aşı olduğumda buzdolabına kolonyagi koydum agridikca üzerine döktüm çok iyi geldi .