Kalinkaa Merhaba arkadaslar ben 4 haftalık hamileyim bu kasık ağrıları kaç haftaya kadar sürüyor benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba ?
Tazeanne0134 Kalinkaa 😂😂 doğum yaptıktan geçiyor mu bilmiyorum ama 27+4 haftalık hamileyim hâlâ kasık ağrısı bel ağrısı yaşıyorum anlayacağın hamilelik bitesiye kadar devam 🤭
hndgkct Kalinkaa benim de karın ağrısı ve kaşık ağrısı var canım ara ara sanki regl olucakmışım gibi geliyor biz de 5+3 üz hatta dün şiddetli ağrım oldu gece ama normalmiş bakalım ne zaman geçer bilemiyorum 🤔☺️
Tugbayucesoy Kalinkaa korkutmak istemem ama hele bi son haftalara gel çok daha fazla ağrıyor kasiklarinı tekmeliyor ama 2 dk sonra unutuyorsun çünkü aynı zamanda çok da güzel bir duygu:)
BiDunyaMutluluk Kalinkaa kasık ağrısı geçmiyor canım hatta gittikçe şiddetleniyor. 35+0 haftalığım hiç azaldığını görmedim 🤷🏽♀️
Mzgn_tr Bende 25. Haftadayım sol bacağımda aşırı ağrı var Happy momda normal olduğunu söylüyor😊Utayturku
Kalinkaa Tazeanne0134 kendimi bildim bileli regl dönemim sancılı geçer hamile kalsamda kurtulsam diyordum öyle değilmiş demekki 😂
Tazeanne0134 Kalinkaa bende kendimi bildim bileli hep çektim hala çekiyorum yapacak bişe yok 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Kalinkaa hndgkct dün gece kasıklarıma bi ağrı saplandı uykudan uyandm sabah kalktıgımdada kahverengi lekelenmem olmuştu endişelendim ama normalde olabiliyormuş galiba programa göre bende sizinle aynı haftadayım bu arada :)
hndgkct Kalinkaa doğrudur evet olabiliyormuş o şekilde ay ne güzel hayırlısı olsun inşallah herşey çok güzel gider bende haftaya gidiceğim kalp atışı için🙏
Kalinkaa hndgkct sizin için de hayırlısı olsun ben bugün doktora gittim şükür bişeycik yokmuş bebişte büyümüşüz biraz kalp atışını sormak aklıma gelmed ama o süre için var heralde 1 hafta kadar diye biliyorum bende 😊
hndgkct Kalinkaa evet olabilir canım bende haftaya gdicem işte inşallah duyarız sağlıklı. İr şekilde 🙏
Kbr_2019 Merhaba arkadaşlar, hepşmize hayırlı olsun öncelikle🙏🏼 Ben yeni katıldım aranıza🤗 benimde geç döllenme adet düzensizliğim olduğu için nerdeyse 4 hafta kadar. Bugün gittim dr a kalp atışı görüldü ama henüz duyamadık usg ye göre 7 haftalıkmış.ayın 2 sinde gideceğiz inşallah birbirimize dua edelim🙏🏼 Var mı benim gb olan?
Sinemustafa2008 Kalinkaa 5+2 haftalık hamileyim benimde kasigiklarinda ağrı batma seklinde sancılarım var
Kalinkaa Sinemustafa2008 doktor bana duphaston verdi kasık agrılarım için ve 2 gündür içiyorum kahverengi lekelenmem oldu