Efssane Kizlar 25 haftalik hamileyim disim cok agriyor dis cekimi yaptiran varmi ?bebeye zarari varmi .yardimci olursaniz sevinirim .gece uyuyamiyorum antibiyotik yazdi doktor ama ise yaramiyor
Nurdem33 Efssane ben gömülü 20 lik diş ameliyat I oldum canım günün ilerlemeden Dr konuş dişçiye git ihmal etme
GeeeF 26 haftalıkken bi hafta önce iki dişimi birden çektiler antibiyotik iğne kullandım çok şükür bişeyimiz yok iltihap daha zararlıymış bebek için doktora gidin bence zaten kadın dogumcudan onay almadan çekmiyolar
Efssane GeeeF insallah bu gun onay raporu vericek cekseler kurtulsam uykuya hasret kaldim yemeye icmeye berbat vaziyetdeyim agridan duramaz haldeyim
Kbra7777 kadın doğumcudan onaylı kağıt al canım dişçiler adrenalinsiz uyuşturucu vuruyorlar bende geçen hafta dolgu yaptırdım geçmiş olsun
GeeeF Efssane valla cok iyi anlıyorum ne cektiğimi bi ben bi allah bilir cok şükür kurtuldum inş sizde kurtulursunuz gecmiş olsun