Mihribaliyar Günaydın kızlar🧚🏻♀️ Mihribali_ ydi burada hesabım dün eşimden erken doğum hediyesi telefonuma kavuşunca ne var ne yok unuttum her şey gitti🙈 Sizinle 27 Ocaktan beri buradayım, serüvenim Happy Kidse yaklaşırken dün normal poliklinik muayenesinden Nst ye geçtim 2 tane hissetmediğim ağrı çıkınca doğumhane servisine yönlendirildim🤭 Ebe muayene etti 1 cm rahim açıklığı var dediler🙈 Tam da her şey hazırken bunu duymak çok mutlu etti💕 Haftasonu kalan eksiklerimizi tamamlayıp eşimle oturup konuşuyorduk artık gelebilirsin oğlum her şey hazır diyordu sanırım laf dinleyen bir bebişimiz olucak bize güzel bir sürprizle el salladı geliyorum diye🙈🙈🥰 İnsan biyolojisine bağlı olarak değişiklik gösterebilirmiş doğum 1 hafta içerisinde gerçekleşeceği düşünülüyor genel olarak👌🏻Henüz nişan veya su gelmesi olmadı sadece sancılarım var🤫 Squat yapıyorum pilates yapıyorum yürüyüş yapıyorum dans ediyorum kurbağa gibi elimde gırgır temiz de olsa halı gırgırlıyorum🤣🤣 Sıcak suyla hep masaj yapıyorum belden aşağısına, tek yapamadığım perine masajı oldu eğilemiyorum eşime de söyleyemedim 😬😬 Hurma yiyorum birde var mı bunların dışında açılmayı artırmak kısa vadede doğumu gerçekleştirebilmem için önerileriniz tüm bekleyenlere örnek olsun paylaşalım 💃🏻💃🏻💃🏻 Dualarınızı eksik etmeyin hepimiz sağlıcakla kavuşalım bebeklerimize🦋
EAK Mihribaliyar Ahududu yaprağı çay ve Melisa çayı canım.Ama ahududuyu bulmak çok zor.1-2fincandan fazla içme sen yinede.Allah kavuştursun sağlıkla kurtulun ikinizde 🙏
Kubradem Öne doğru eğilip geldiğin zaman pelvik çok güzel açılıyormuş hemde meryem ana otu da var canım. O da açılmayı hizlandiriyormus. Inşallah bi an önce güzel haberleriniz alırız Rabbim bi avazda kurtarsın ♥️
Mihribaliyar Kubradem Meryem ana otu da var onu doğum başladığında koyun diyolar 4 cm bulduktan sonra🤔