sumosgoksu net bir cevap istiyosan direk kan testi yaptır yarın sonucunu alırsın çünkü ben hem erken gebelik testi yaptım hem normal test defalarca ama bebeğimi 1.5 aylıkken öğrendim o da kan testinde çıktı ben hissediyodum ama adet kanaması gibi bi kanmam olduğu için geciktirdim kan testi yaptır bence hemen hissediyosan😊