zynpgdkl Gulsahkok46 37+4 haftalığım gebeliğimin başından beri megapark hastanesi Müjgan özdarendeliye gidiyorum..memnunum doktorumdan tavsiye ederim..
ZeynepTuanaa Gulsahkok46 Vatan hastanesinde önder ercan var canım kesinlikle ona git çok iyi doktor doçent
Nuranburak Kahramanmarasta Ahmet hakan beyazıt vardı özel klinik çok iyi bir doktor doğuma devlette giriyordu şu anki çalışma sistemini bilmiyorrum ama kesinlikle iyi bir doktor (4 yıldır orda yaşamıyorum ondan bilgim yok )
minik_mucize Nuranburak ahmet hakan çok iyi bir doktor özel kliniği var cok iyi doktor ama malesef cok pahallı 😟😟