Dilaemrh Kelebek7 benim de oluyor bazen çok yorulup ayakta kaldıysam belim de ağrıyor 24+4 normal sanırım
Tamam Kelebek7 Forum kuralları gereği aynı konuyu birden fazla kez açamazsınız.Lütfen daha önceki postunuzu takip ediniz ya da arama yaparak geçmiş konulardan bilgi edinebilirsiniz.Aynı konuda açtığınız diğer başlık ya da başlıklar silinmiştir.Teşekkürler