RabiaYusuf bana 1 defa dolanmis demislerdi hemde bogucu degil diye.ben sezeryan secdim hemde çatim dardi bu baska sebepdi.ameliyatdan 1 gun once nişan ve suyum geldi sabahi amaleyat olcakdim guya.bebeyim normal dogumla gelmek issitordu kismete bak.acil sezeryana alindim gece gece.iyikide sezeryan olmusum.cunki 3 defa dolanikmis hemde kordonu kisaymis bebeyim kanala inmisdi.doktor muane ederken 5 sm acilman var dedi acil nasil geldi sezeyan etdi beni bebeyi zor cikardi karinimdan.cikinca kordonu cekin dedi bana gosdermedi etkilenirim diye aileme gosdermis.iyiki erken gitmisiz.yoksa normal gelip nasil olurdu allah korumus