damlac Endişelenme canım. Ben de 10 haftalık hamileyim. 9. Haftada benim de oyle oldu birden belirtiler kesildi . Endişelenip acilin yolunu tuttum çok şükür bebeğim de ben de iyiyiz. Insan ister istemez evham yapıyor. Ben paronayak gibi gittim acile kesin kötü bişey oldu gibi yaslara burundum . Doktor yoktu , ebe ultrasonda baktı ama minis iyiydi . Keyfi yerindeydi. Olabiliyormuş aniden belirtiler kesilebiliyormuş .