Fdle Kızlar 25 haftalık hamileyim kız bekliyorum nasipse inşallah ama benim kızım sanırım tembel hiç öyle çok oynamıyor gün içinde bir kaç kez tekme atıyor o kadar buda endişelendiriyor beni doktorum herşeyi normal diyor ama böyle az oynaması tedirgin ediyor işte 🤦♀️ benim kızım gibi tembel bir bebek var mı diye merak ettim 🙄
isimsizbebek Fdle bende 23 deyim Ama dünden beri hareket etmiyor diyebilirim.cuma günü kontrolüm vardı herşey normaldi. Biz evham yapıyoruz işte 😊
Burcugvc Fdle bende sizin gibi üzülürdüm ama tembel değil annesi siz tam hissedemiyo olabilirsiniz. Biz şuan 37+4teyiz tembel değilmiş yeri genişmiş ben hissetmezmişim meğer maşallah durmuyo hiç😂💕
NhLpRn Fdle hamileyken bende aynı şeye üzülürdüm doğana kadar doğru düzgün hiç hareketlerini hissetmedim oğlumun burda bi kaç kez sordum hatta diğerlerinede , şimdi bi buçuk aylık ve doğduğundan beri kıpır kıpır endişelenmeyin sıkıntı yoktur yani☺️
Dilaemrh Fdle Benim de erkek bebek 24+4 olduk yani 25 haftanın içindeyim bizimki de günde sadece 2 kere fln belli ediyor kendini. Endişlenmeye gerek yok. Kontroller herşey normal gidiyorsa. Daha çok küçükler annesi😍 belki de uslu bebekler olurlar 🐣👣😀
Fdle isimsizbebek istiyorum ki hareketli olsun uyutmasın beni falan ama ben resmen zorla oynatıyorum bebeyi karnımı dürterek falan bu kadar uzun süreli uyuması normal mi bilmiyorum ki yada kesin çok tembel hantal bir bebek 🙄
Gulfem07 Fdle valla bebekler işlerine gelince hareket ediyor.Benim oğlan günün belli saatlerinde çok hareketli akşam birde sabahın köründe onun dışında istediğin kadar dürt asla hareket etmez :)
Fdle Burcugvc ay keşke öyle olsa hissedemiyorum diye çok tedirgin oluyorum karnım da çok çıkmadı zaten içi mi geniş acaba karnımın 😒
Dilaemrh NhLpRn Ne güzel Allah bağışlasın. Sağlıkla büyüsün. İnsan endişeleniyor yine de hissetmek istiyor daha fazla😊 ileri ki haftalarda da seyrek miydi hareketleri? 30dan sonra fln?
Fdle Dilaemrh oysa ki erkek bebekler daha çok hareketli olur derler bu tezi çürütüyoruz canı iisteyen bebek oynuyor 😁
Fdle 2zannesi evet bende uzandığım zaman hissediyorum ama bazen o zaman da hissettirmiyor kendini dürtüyorum falan eşim rahat bırak kızı uyuyordur diyor 😒
gzmuygn Fdle Benim annemde bana hamileyken Ahmet kalk bu kız bugünde hareket etmedi deyip kalbini dinlemeye giderlermiş hiç hareket etmezmişim çok tembelmişim bütün enerjimi doğumdan sonraya saklamışım ama annemin dediğine göre.Benim bebeğimde tembel olacak sanırım doğumdan sonraya gün sayacak 😂 İçerde rahat demekki annesi korkma 😊
Fdle gzmuygn insallah rahattir kuzum yine bu uygulama da okudum biri post açmış işte bebek hareketiyle alakalı biri de yazmış ki mutlu bebek daha çok hareket eder mutsuz bebek az hareket eder diye 😒 ben dedim acaba kızımı mutlu mu edemiyorum 😔
gzmuygn Fdle öyle kanılara nasıl varıyorlar anlamadımki bebeğin doğduğunda bile mutlu yada mutsuz olmasını anlamak dahi zor bebek bebektir.Çok fazla okumamak lazım.Tarlada doğuranlar köyde doğuranlar doktorsuz ebeyle doğuranlar ne güzel hiçbir şey okumuyorlar çat diye doğuruyorlar çocuklarında maşallahı var 😀 stres yapmamak lazım bebeğe yansır işte.Bende öyle burda okudum ilk öğrendiğimde boş gebelik dış gebelik mafettim kendimi düşün ağla zırla sonra takmamaya karar verdim Allah nasip ettiyse kucağımıza almamızıda nasip eder inşallah 😊
gzmuygn Fdle Fdle öyle kanılara nasıl varıyorlar anlamadımki bebeğin doğduğunda bile mutlu yada mutsuz olmasını anlamak dahi zor bebek bebektir.Çok fazla okumamak lazım.Tarlada doğuranlar köyde doğuranlar doktorsuz ebeyle doğuranlar ne güzel hiçbir şey okumuyorlar çat diye doğuruyorlar çocuklarında maşallahı var 😀 stres yapmamak lazım bebeğe yansır işte.Bende öyle burda okudum ilk öğrendiğimde boş gebelik dış gebelik mafettim kendimi düşün ağla zırla sonra takmamaya karar verdim Allah nasip ettiyse kucağımıza almamızıda nasip eder inşallah 😊
Seda95 Fdle o haftalarda benim de öyleydi tam anlamıyla 30 larda böyle canlı canlı hareketlendi ve şimdi de 34 den beri 2 haftadır daha da az hareketleri ve şeker de var bende insan her seferinde korkuyor
Karamelek- Fdle benim kızım da öyleydi canm. Şuan ikinci gebeliğim oğlum olacak bu çok hareketli. Erkekler daha hareketli olur diyorlar