Gamzeburak 20 haftalık erkek bebege hamileyim ama hala bebeğimin hareketini hissetmedim. 16.hafta da hissedene varmis 23. Hafta da da. Şu anda hissetmiyo olmam Bi sorun olduğunu mu gösterir
Dilaemrh Gamzeburak yoo hayır hiçbir sorun yok merak etme. Ben de 21.haftalarda fln net hissetmiştim. Erkek benim de. Bu 22 olur 23 olur gayet normal.
isimsizbebek Gamzeburak ben 23 deyim çok düzensiz dünden beri hissetmedim mesela. Merak etmeyin düzene girmemiştir henüz
Svldlrbsy Gamzeburak 20den sonra hissediliyor azar azar merak etme 😊 16 17 de hissettim diyenler ya 2.gebeliktir yada gaz geçişidir 😄 30a gel saniye durmuyo o zaman fazla fazla hissedersin 🥰💕
beriliceannesi Hiç bir sorun yok 22-23de de hissedebilirsin bu çok normal 🤗 her hamilelik farklı bir dünyadır ve her dünya birbirinden farklıdır 🤗
Brcsnn 17 haftalik ken basladi harekete ilk bir kelebegin kanadini cırpmasi gibi huylaniyodum simdi baya hoplatiyo valla benim bebegimde kiz 20 haftalik oldu
Zeynep1 Her hamilelik bir olmaz ki ben 22 haftada hissettim o gün bu gündür durmuyor orası ayrı tabi 2 3 hafta sonra hissedersin kimi erken hisseder kimi geç bünyeden bünyeye değişir merak etme
Brcsnn Yani tabiki her bebekle her anne bir degil ama tatli yersem ve ya meyve suyu icersem o an basliyo harekete tatliyi seviyoruz
isimsizbebek Gamzeburak böyle içeride kalp atar gibi pıt pıt atıyor . içerde bişeyler oynuyor az çok anlarsınız 😊 karın guruldamasına da bazen benziyor ama o değil ayırt edebilirsiniz. Acele etmeyim doktor sorıun yok dediyse evham yapmayın
duyguyilmaz Ben 17de hissetmistim ama bir sure cidden bebegim mi hareket ediyo diye kendimi dinliyodum:) Cikolata yiyip uzan ve elini karnina koy. Simdi 30.haftamdayim gece uykudan uyandiriyo😍
MrsCakmaktas Gamzeburak hayir kuzum sorun degil ilk gebeliklerde gec olabiliyormus ben baya inat ettm 18+4 de hissettim suan 21. Haftadayiz
Gulcezeren Gamzeburak Bende şuan 19 haftalık hamileyim ve erkek bebek bekliyorum son 2 haftadır hareketlerini çok net hissediyorum.. Kişiden kişiye değişiyor bu durum çok yakında sende hissediceksindir endişelenme..