Gnl123 Selam,16+5 haftalık hamileyim 3 gün önce bebeğimin ilk haraketini hiss etdim,2 defa hiss etmişdim o gün,Ondan sonra hiç hiss etmedim.Kızlar hiç boyle olanı oldumu,neden olmuyor acaba?Bu haftalarda çok yürüyüş olurmu?Cok haraket yapdım dün,Bişey olurmu acaba?
yigitmom_ Gnl123 Canim henüz bebegin küçücük ve haliyle sürekli hissetmemen cok normal korkma bende ilk 18+4 te hissetmistim ama 22. Haftama kadar pek aktif degildi bebegim
Fdle Gnl123 16 haftalikken ben hiç hissetmiyordum canım 24.haftaya kadar düzensizliği normal ben şuan 25 haftalığım ben bile arada hissedemiyorum çünkü çok uyuyor
Eceveannesi Gnl123 korkma cnm çok normal bendede oldu çok ağladım hatta smdi 22 haftaligim ve hiç durmuyor oğluşum masallh
Elifusa Hiç korkulacak birşey değil Diye düşünüyorum ben kaç kere hissetmiyorum diye doktora gittim şuan 27. Haftadayım bazı günler Hatta Üst üste tarihlerde çok sakin oluyor sonra sahada güçlenip geliyor. Ben 15 haftada başladık hissetmeye ve bazen 3 gün hissetmediğim oldu. Bebiş daha çok minik biraz büyüsün hissedersin 🥰 bende çok yürüyordum yoruluyordum , ama merak ediyorsan doktora git bişey olmaz endişe duyman çok normal
Eceveannesi Sibl8 evt cnm ama bazen dışarıdan hissediliyor korkma birde. Kuvvetlenecek bebeisin hareketleri büyüyorlar birden
shsn Gnl123 çok normal korkma bende o haftalarda hissttm ama ara sıra . hatta birkaç gün hssetmediğim oluyordu. şimdi 30 haftalık olduk ki bende çok yürüdüğümn zamanlar oldu birşey olmuyor allahn iznyle
kornzorn20 Gnl123 bende 17+3 üm ara sıra seyirme gibi şeyler hissettiğim oluyor. Ama olmadığı da oluyor. Bir de ikizlere gebeyim hissetsem bile hangisi hangisi bilemiyorum. İlerleyen zamanlarda daha belirgin olur. Telaş edilecek bir şey yok.