merveserkan0197 Kızlar 32+4 hamileyim uyku problemim oluştu daha yeni yeni hiçbişey yapmak istemiyorum sizin nasıl gidiyor hamilelik bir sıkıntı var mı benim sürekli kalp atışım yüksek çıkıyor normal mi sizde de oluyor mu
Tgce16 merveserkan0197 çarpıntım oluyordu benimde ama kalp atışlarım normal seviyede çıktı, doktorum mutlaka kardiyoloji bölümüne gitmemi söyledi.. uyku problemim bir ara oluyordu sonra geçti şükür
Tgce16 merveserkan0197 39 oldum , yapıyorum canım süpürge hariç yapmıyorum yoruyor 😂 bide doktorum çarpıntı olunca tansiyonunu ölç demişti yüksekse hemen bana söyle falan dedi ihmal etme bence geçmiş olsun