Zeyk bu haftadan sonra rapor alabilirim aslında bende ama bir maaş bile ekstra gelse eksik bir şeyleri kapatırım diye 37 ye kadar gidebileceğim zamana kadar gideceğim aslında beni erken kalkmak değilde az sonra başlayacak metrobüs serüveni yoruyor. Yine çok şükür demem lazım çalışabilecek kadar rahat geçiriyorum 🙏🏻