Nil17_ Kızlar bebişlerinizin durumları nasıl gelişimleri ? 🥰🥰Bizim suyumuz fazla ve inşallh 15 Kasım’da yatışımız yapılcak
Rbs111 Nil17_ 34+6♥️ Şimdilik normal Doğum düşünüyorum o yüzden net tarih yok elimde ve bu beni üzüyor 😍😂😂
Gulsevm Nil17_ gelişimi elhamdülillah cok iyi ama 27. Haftamda başlayan mide yanması kabusum oldu 🤦🏼♀️🙇♀️
Caglaak Nil17_ bizde 35+4 olduk normal istiyorum ama muayne olmadık daha çatım müsait mi değil mi bilmiyoruz cuma dan sonra kontrole gideceğiz bakalım ne diyecek doktor
Bahtisenozam 34 hafta normal doğum düşünüyorum ama her şeyi oğluma bırakıyorum. Benim mide bulantım hiç geçmedi sizde varmı tek benmiyim 8. Aya girdim ama hala midem bulanıyor 🙁kusuyorum midem ağrıyor. Mide ağrıma tek yoğurt iyi geliyor bir kase yoğurt herşeyi çözüyor 😋 oğluma kavuşmayı sabırsızlıkla beklerim hepsi hayırlı bir şekilde sağ salim gelsin
Birgul__ Benim 35 hafta 2164 dedi kilosuna 45.5 cm boyu..az geldi bana.suyunda azalma var onunla ugrasiyorum.ters duruyor ama gun verilmedi henuz.suyuna bagli sanirim 🤔
Hzlhakko Birgul__ havuç suyunun çok faydalı su arttırdığını okudum burada çoğu kez 1 haftada fark edenler varmış dene istersen
Faydinc Nil17_ bizde 35 +3 bakalım ne olacak hayırlısı ile doğsa minik kızım.. 40 da beklerim 42 de sağlıkla gelsin
Birsennce Ben de 34+3 haftalığım 😊 normal doğum istiyorum ama daha çatı muayenesi olmadım. Tahmini doğum tarihi 22 kasım görünüyormuş ama tabi ki net değil 🤔 oğlum sağlıkla gelsin diye dua ediyorum bekliyorum 😌🙏🏻
Fasulyemmm Birsennce aynı zamanda görünüyor doğumumuz canım bizde 22 kasım❤️ Ama bende muayene olmadım daha normal mi sezaryen mi belli değil
MomK Nil17_ benimde 35+2 ☺️bu gün kontrole gittim ☺️ . Haftaya Nst ye alacak henüz almadı doktorumuz . Normal doğum görünüyor ama bakalım ne zaman olacağını Rabbim bilir 🙏🏻
ucmgk21 Nil17_ 34+5 olduk üç gündür ağrı çekiyorum kasıklarıma çok baskı yapıyor oğlum. Dün gittim doktora 2500 gr olmuş ve enfeksiyonum en başından beri geçmedi yeni ilaca başladım çok ağrım var
Rbs111 Ervam16 28 sen beri hep baş aşağı denk geldi usgde. Mesela bugün yan yatmıştı değiştiriyor kendini sürekli . Genel olarak baş aşağdıa
Mantosuzmadonna Nil17_ benim de suyum fazla bu durumda normal Doğum olmaz mı neden yatışınız yapılıyor ki 🙄 ayrıca çok acı çekiyorum bu su fazlalığı erken Doğuma sebep olur mu acaba