Ayse_4141 ikili-üçlü birde şimdi dörtlü test çıkmış hiçbirini yaptırmadım doktorum da israr etmedi bende kendi hamileliklerim de yaptirmadim dedi ama detayli ultrason zararli degildir ultrason da zararli değildir tabi böyle diye ayda 3 kere giren var sonuçta kesinleşmiş bir sonuc yok ama sürekli girmeyi tavsiye etmem dedi doktorum ayda bir iki ayda nir girmedin hiçbir zarari yok dedi detayli ultrason önemli çünkü diğer testler gibi down sendromunu degik bebek organ damarlarina bakiliyor ve bir sorun varsa anne karninda tedavi veya size vitamin veya damarlarında olan bir sikintidan ötürü size yemeniz ve yememeniz gerekn yemekleri söylüyor allah korusun organda bir sorun varaa dogmadan biliyorsunuz ve dogdugu an ona mudahele ediliyor çocuğunuz sağlıği sagda solda kulaktan dolma ve dar düşünceler yuzunden riske atılmamali.