Hilal53 Hayır cnm eve geldikten sonra bişey kullanmadık ama çok zordu sütümü veremedim sagıp veriyodm emecek gücü yoktu çok cabuk yoruluyordu çok geç içiyordu kış ayına denk geldi çok hastalanıyodu sürekli hastaneye gidiyordk 3,4 gün 1 hafta kalıyoduk hastalanınca nefes almakta zorlanıyordu nefessiz kalıyordu zordu ama geçiyor Şükür Sağlık olsnda gerisi gecici