Hilal53 Anneler , evlâdım 50 gündür kuvezde 25 haftalik doğdu aslinda iyiye gidiyor elhamdulillah ama beyninde bi 7 ml lik bi sivi toplanmasi olduğunu söyledi doktor ne artiyo ne azilio 2 haftadır sizinde böyle yaşamisliginiz veya duyup bilgilendiginiz varmi ?
tugbaruyadrnn Hilal53 15 gün önce erken doğum yaptım şuan evdeyiz herhangi bilgim yok inşallah eve gidersiniz sağlıkla☺️🙏🏻
tugbaruyadrnn Hilal53 inşallah canım🙏🏻🧿kızımı bile teyzesine gönderdim orda kaliyo okula gidip geldiği için
Hilal53 tugbaruyadrnn Iyi yaptin bi süreliğine ayrı kalacaksiniz ama değecek insallah küçük kardeşi su sureci hayirlisiyla atlatir .🧚♀️