Toprak34 ben eczaneden almıstm dogum sonrası için 35 tl ye ama hiç iyi değildi ilkten toparlasın diye takarım düşüncesiyle birde pier cardin almıstm o da pek bişey yapmadı resmen cöp oldu zorunlu sezeryan oldum bu arada simdi yamuna almayı düşünüyorum kilo verme olmadı ve baya sarktı göbegim işe yarar diye düşünüyorum memnun olan bi çok kişi var