Cookie_the_pomy Emineeskici bi avazda inşallah ☺️darısı bizlerin başına hikayeni de yaz muhakkak bir de bu doğum sırasında olan kasılma ve karın hareketlerini de tarif et . Herkez bi adet sancıaı deyip geçiyor nasıl anlayacağız?
Mutire Allah bir nefeste kavuştursun canım. Sancılarını evde mi çektin geldin hastaneye. Özel mi devlet mi
Yardimcianne Emineeskici Allah yardımcın olsun inşallah 🙏 sağlıkla bebeğini kucağına al inşallah, darısı sağsalim bizlerinde başına...
melek62 hayırlı sağlıklı dogumlar insallah sağ salim kavuşursun yavruna o mis kokusunu doya doya çek içine cennetin en güzel yerinden senin kucağına gelicek insallah bizede haber verirsin merakla beklicem dogum hikayeni
Betzm Emineeskici hayırlı dogumlar bende hastanedeyim belli değil ne olacağım açılmam yavaş yavaş ilerliyor belki eve gideriö belki kalırım banada dua edin nolur
360604 Betzm RABBİM yardımcın olsun sende bir avazda kurtulursun İNŞAALLAH sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın 🥰♥️
360604 Emineeskici RABBİM yardımcın olsun bir avazda kurtarsın İNŞAALLAH sağlıkla sıhhatle alırsın kucağına 🥰♥️
Betzm 360604 inşallah çok sağol cümlemize herkese sağlıkla kolayca nasip etsin hala bekliyorum yavaş yavaş açılma oluyo beklemek Allahım ne zor
Emineeskici Doğumum gerçekleşti. Allah razı olsun. Dualarınızı esirgemediğiniz için. Rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin.
Sadumanyks Rabbim seni o dardan kurtarsın sağ sakin bebeğini kucağına almayı nasip etsin sarısı biz anne adaylarına inşallah