Busra388 Ben işitme engelliyim ne olur paylaşalım arkadaşlar... İlk sezeryan oldum ikinci gebeliğim 36+0 suyum yavaş yavaş akıyor doğum mu başlıyor yoksa belim ve bacaklarım tuhaf ağrı oluyor doktora gittim nst ve ultrason normal görünüyor suyun gelmemiş gibi görünüyor dedi ne yapalım hala su damla damla akıp duruyor 😔
Sghslove Busra388 doktora yeni gittiysen sorun yoktur heralde tekrar git istersen endişeleniyorum yatırın beni de
canimoglum53 Busra388 ne zaman gittin en son doktora? Suyunun geldigine eminsen doktora tekrar git kuzum.
Busra388 Sghslove 31 Ekim randevum var o kadar mı beklemeliyim herşey normal olduğu için yatırmıyorlar
Sghslove Busra388 bence çok fazla akıntın varsa bekleme randevunu canım korktum de ya tekrar tekrar bakılsın nolucak senin içinin rahatlığı önemli olan
Pinkbabe Doktor herşey normal diyorsa suyun gelmemiştir eğer doktoruna güvenmiyorsan ve suyun geldiğine çok eminsen başka doktora gitmelisin uzun süre su gelince bebeğe enfeksiyon bulaşma riski var çünkü evde beklemeyin
Busra388 Sghslove tamam akşama kadar akıntı devam ederse doktora giderim mutlaka şuan akıntı azaldı serum takıldı dün akşam gitmiştim