Duuyguum Bahar_53 ben hamile kalmadan yedi ay önce başladım hamile kaldıktan sonra 28. Haftamda bıraktım görmedim bi yan etkisini falan
ESMERKADIN Bahar_53 hayır ben kalmadan öncede kullandım gebeliğimin 32. Haftasına kadar da kullandım bir yan etkisi olmadı
Fatosduzgun55 Bahar_53 ben de ılk gebe kaldıgımdan 32.haftama kadar kullandım ama bende yan etkısını gormedım hıc🤗
Azra07 Ben aspirin kullanıyorum bebe aspirini hamile kalmadan öncede kullanıyorum şimdide kullanıyorum