Eceveannesi çok sevindim adınıza bende idrar testi yaptım evde yapılan testten sonra sağlık ocağında yaptım. Aile hekimi dedi bekle biraz kese gözüksün öyle git çok sabırsızlanıyorum ama beklemek şart gibi gösteriyorum kendime umarım her şey istediğimiz gibi olur rabbim yüzümüzü hep güldürsün 🤞🏼🤲🏼💞