Hanımlar ben de 37 haftalığım.Geçen hafta mide yanmam çok sık oldu.Yediğim yemeklerden dolayı oldu bende.Yağlı,baharatlı,hafif acılı,sarımsak soslu yemekler yemiştim ayrı ayrı.O yüzden yanmalar çok oldu.Bu hafta çok hafif yağsız yemekler yedim sebze ağırlıklı.Çok şükür olmadı hiç.Kimisinde kronik olabilir kimisinde de Benim gibi yediklerden kaynaklı olabilir.Allah hepimizin yardımcısı olsun💕