aysemine25 çatınız dar normal doğumunuz mümkün degilse mecbur sezaryan yapıcaksınız , büyük ihtimal yanınızda biri yoktu yada duş almaya ihtiyacınız vardı vs bir sürü nedenden olabilir o yüzden doktoru dinlemeyip çıkmışsınızdır siz hastaneden yoksa bebeğinizi tabi ki en çok siz düşünüyorsunuzdur bence dinlenin yanınıza birileri varsa çağırın bol bol dua edin sabah gidin hayırlısıyla kavuşun yavrunuza benimde haftaya zorunlu sezaryanım olucak 39 haftalığım Allah hepimize yardım etsin 🙏🏻