Kismetim daha doğumu konuşmadık canım ama eminim bir sıkıntın yoksa normal doğumu destekler fiyat olarakda 2000 küsürdü sezeryanı 3000 tl duydum
Hastane konusuda çok büyük çok ferah temiz hemşireler güleryüzlü. O çevrede öyle bir hastane olmasına şaşırdım eşim söylüyordu inanmamışdım 😊
Eşimde göz ve boğaz için gitmişdi çok memnun kaldı doktorun ve hemşilerin ilgisinden
Birde bana eczanede çalışan biri önerdi 4 ay önce orda doğum yapmışdı çok memnun kaldım dedi