36 haftalıkken kontrolüme geldim ve dünya başıma yıkıldı. Bebeğim hem iki hafta geriymis hem plasentasi yaşlanmış hem de suyu azalmıştı. Ve doktor her an her şey olabilir dedi . Bikac gün sonra tekrar görmek istedi ama tabiki sabredemedim . Başka doktora gittim o da acil tip fakültesine sevk etti . Durumu kötü dedi . Ne yapacağımı bilemedim çok kötüydü Allah kimseye yaşatmasın.. Daha sonra bi ozel hastaneye daha gittik aynı gün içinde ve net de de bebegin kalp atışları azalmıştı. Hemen sezaryene aldılar ve 36+1 günlükken bugün bebeğim dünyaya geldi. Kordonu su azligindan her yerine dolanmis.Fakat kuvezde ne zaman yanıma verecekler bilmiyorum . Hamilelerin duası kabul olurmuş. Dua edin lütfen bi an önce bebeğimi kucağıma versinler..