Yyesimm89 Gizem0612 37+2 olduk benimde erkek artık 1 km den gözüküyor hareketleri her harekette tuvaletimi kaçıracak gibi oluyorum 😊 şuan bile kıpır kıpır ama erkekler geç geliyor diyorlar hayırlısı artık
Cemreee Gizem0612 bn su an 37+3m benim bel agrim vardi bugun hep bide cati ağrısı basladi bi belirti mi acaba bunlar?
Busraoz Gizem0612 37+1 Valla ben de gelsin istiyorum🙈 Gün içinde birden halsizlik çökmeye başladı belim çok ağrımazdı şimdi kopacak gibi ağrıyor. İnşallah çok bekletmeden sağlıkla gelirler benim de oğlum olacak Allah nasip ederse🥰
ftscebeci71 Gizem0612 Kız benim ki o haftalar da benimde öyleydi şimdi alan daraldıkça hareket azalıyor
Yyesimm89 Gizem0612 yaa bende öyle diyorum canım ama bir taraftan da ay suyum mu geldi ay nişan mı geldi korkular da yok değil ama gelsin de diyorum tuhaf haller 🤣
Yyesimm89 Busraoz yaaa eşim bile diyor öğlene kadar uyuyorsun üztüne gün içinde bir daha uyuyorsun çok halsizlik başladı bende de sürekli uyuma isteği var
Busraoz Yyesimm89 Benim de tam olarak böyle tüm gün yatakta kalabilirim öyle bir üşengeçlik öyle bir yatma isteği😅
Busraoz Cemreee Ben de çok merak ediyorum valla bunu bide bebişin totosu hemen göğüsümün altındayken şimdi çok daha aşağıda🙈
Yyesimm89 Busraoz karnım çok sertleşmeye başladı benim birde sanki kafası mı poposu mu anlayamıyorum göğsümün hemen altında hep orda duruyor gibi karnımın gerginliği de cabası yatmak iyi geliyor o yüzden
Busraoz Yyesimm89 Evet sertleşme çok fazla bende de. Ve aynı şekil bana da o yüzden yatmak iyi geliyor Hep aynı şeyleri yaşıyoruz 🙈