Aysgl_utku Merhaba hamisler ben şuan 6 aylık hamileyim 48 günlük sigortam var acaba 42 gün daha yatirsam devletten doğum parası alabilirmiyim. Araştırdım 1yilda 90 gün olursa alıyorsun. Herkes alırsın diyor ama korkuyorum arada 1 aylık boşluk var şuan . Bana yardımcı olabilirmisiniz bebeğim için bı taraftan istiyorum 😕🤔🤨
Nursen60 Aysgl_utku evet alıyor ısın bir yıl içerisinde 90 günü tamamlaman yeterli... doktordan 32 haftanda raporunu alıp iş yerine ver
Cigdem07 Aysgl_utku Canım aylık sigorta yapmıyorlar diye biliyorum arkadaşım hamile sigortası yok hiç bi şekilde olmamış özel yaptırmak istedi iptal edemediği icin sonrasında vazgeçti şimdi devlette dogum yapacak ücret ödemeden özelden ayrıldı
Nesexx Aysgl_utku 170 i arayıp sor bence herkes farklı bişey söylüyor bu konuda 90 gün yeterli diyende var işi bırakırsan alamıyorsun diyende
Gulfem07 Aysgl_utku aynı işyerinde 90 gün çalışma şartı var ben arayıp sormuştum ve de tam yatması lazım sgk
Mervesila35 Nesexx yani alabilir ama eğer sigorta sadece Doğum parası içim sigorta yapıldığını fark ederse verdiği parayı faiziyle geri alıyor öylede bir risk var