[silindi] benim de aynı haftalarda bel ve bacak ağrım olmuştu. Özellikle kalça içine ağrı saplanıyo gibiydi. Benim doktorum normal demişti ve magnezyum vermişti. Ama siz yine de doktorunuza söyleyin aynı sebepten olmaya bilir. Bu arada 31.haftadayım ağrılar geçti.