BirVeraAnnesi35 ilknuryzc1 ozaman tabi iyi üreme olmaması😊 genelde üreme yoksa antibiyotik vermiyor bazı doktorlar ama benim baya yuksek lokosit çıkınca vermek zorunda kalmışlardı
Adanur Toprak34 akıntın hangi renkte oluyor canım. Ben suan idrar yolu enfeksiyonundan hastanede yatıyorum lökosit 32 cıktı
Toprak34 Adanur beyaz seffaf degil ama.. cok gecmis olsun 😳 kac haftaliksiniz? Simdi raporuma baktim benim lokosit 75 😳
Adanur Toprak34 24 haftalık canım. Bnm lökositte 32 yatış yapıldı Ağrı yaptı bana kasık ve bel olarak o şikayetle gelmiştim. Yatışım yapıldı
Toprak34 Adanur biraz agrim oluo ara ara bel kasik ama 35. Haftadayim ve yeni basladi acikcasi ben son aya yordum o agriyi yarin dr randevum var bakalim ne soyleyecek
Adanur Toprak34 belki sonlarda oldgun içindr canım seninki. Bnm idrar enfeksiyonum bikaç kez tekrarladı. Oyuzden damardan ilacla tedavi edelim ddi doktorum
ilknuryzc1 Toprak34 cnm sabahları suyunun içine elma sirkesi kat araştırdımda baya kişi idrar enfeksiyonuna iyi geldiğini yazmış.