2bebe1anne_ Kızlar 34+5 haftalık hamileyim bugün doktorum 1 cm açıklığın var erken doğuracaksın dedi heyecandan hiçbirşey soramadım açılmam var progestan kullanmaya devam etmelimiyim bu durumu yaşayan var mı yardım lütfen 😒
Sghslove 2bebe1anne_ kullan dediyse bırak demediyse devam et tabi yine de bu tür soruların cevabını en iyi doktorun bilir sabah sor. Progestan belki erken Doğumu engeller engellesin de zaten durabildiği kadar dursun
2bebe1anne_ Sghslove haklısın ama açılmam varmış kanma olmaz dedi keşke sormayı akıl etseydim şimdi içim içimi yiyiyor 🤷🏻♀️
Sghslove 2bebe1anne_ bugün de kullan yarın sabah ara sor bence bırak derdi mutlaka bırakman gerekse canım