Kbracoskun o sizin seçiminiz ve imkanlarınız ile alakalı ben özel sigorta kapsamında Özel klinikte takibimi gerçekleştirdim.
ilk testler belli başlı hormon ve vitamin oranları testi zaten heryerde yapılabilir.
Bir çok insan takiplerini devlette yapıp 2. Trimester de özelde takibe aralıklı başlayıp özel dr la doğum yapıyor. ( bu da daha ekonomik bi sürec olmasını sağlıyor)
Gebelik sürecinde en önemli testler;
- 20. Haftalarda Perinatolog tarafından yapılması gereken Detaylı Ultrason;
- sorun çıkması halinde amniyosentez yapacak dr un tecrübeli olması
- gebelik bi hastalık değil sonucta tadını çıkarmak gerek.
Mide sıkıntılarınız olacak ilk aylarda gaviscon ve ya rennie duo,
-3.trimasterde debebeğin büyümesi ve mideye baskı yapması sebebi ile reflün artarsa ; düşük doz da mide koruyucu ile aşacaksın
Hayırlısı ile de güzel bi gebelik geçirip dağlıkla evladını kucağına alacaksın
Benim Alle Klinik Dr Arzu İlknur Özdemir takibimi yaptı çok ta memnunum
36 olduk neredeyse ☺️