Aysegul0506 İlk sezeryan oldu bebeğim merak ediyorum. 2. Sini kaçta yapar acaba doktor yada nasıl bir yol izlediniz Acaba
derinsuduru Valla bende şuracıkta bekliiiim de neler yazıcaklar bakim 🤦♀️ ben 38. Haftamdayım 2. Sezeryanimi olcam devlet hastanesine gidoyorm bugun kan verdim nst verdim ekg verdim idrar verdim yarın sabah anesteziye gidcem son noktayı o koycak artık bu hafta yada haftaya kesin alcakmıs ama bakalım kısmetttt 🤲