Sedanurr_16 şöyle söylim canım ben ilk gebeliğim de 22 haftalık bebeğimi erken doğum ile kaybettim. Doktorum ikinci gebeliğim de rahim ağzını 11. Haftadan itibaren kontrol edeceğini söylemişti. 13.
Haftamda 2 li testte rahmimin 24 mm düştüğünü görünce ertesi gün hemen ameliyata aldilar ve serklaj oldum.
28. Haftada rahmimin 15 mm düştüğünü ve rahimde yumuşama olduğunu söyledi doktorum. Hemen nst ye bağladı ve ciger gelistirici igne vuruldum 4 doz
Şuan 30. Haftadayım Rabbim insallah 35 ı de gösterir ☺ Rabbim hepimizin bebeklerini zamanında kucağımıza almayı nasip etsin.
İçini ferah tut 🙂