Naz60 Merhaba bayanlar belki kullanmayacağım ama yinede hastane çantamda ne olur ne olmaz diye olsun istiyorum Yenidoğanlar için kavraması en iyi emzik hangisi acaba ? Tavsiyelerinizi bekliyorum ❤️
Bsrkoc Naz60 biz de henüz kullanamadık ama çok araştırmıştım avent ultra air kullananlar çok memnundu ondan aldım o yüzden umarım memnun kalırım
Naz60 Yagmuricenkiz Banada bunu tavsiye eden oldu ama 3 aydan itibaren diyo hep ben mi bulamadım acaba
Yagmuricenkiz Naz60 ben bir de bundan aldım https://ty.gl/3jffqqi İlk bunu kullanırım zaten diye düşündüm ama aventin ki uzun vadede çok övülüyor
Htc_e Naz60 nuk kauçuk emzik. Ayrıca kullanmanızı tavsiye ederim. Doğru kullanımda anneye çok yardımcı yeterki 2-3 yaşına kadar emmesine izin vermeyin Ve emziği tutsun istiyorsanız hastanede hemen vermelisiniz yoksa kolay kolay almıyor bebek