Dilanozbeyuce Iyi geceler kızlar sut paketi açıldıktan sonra kaç gün içinde tuketilmelidir ben 3 gun biliyorum
sinemsinem1 Dilanozbeyuce eşinize koklatın ve tadına baktırın ben öyle yapıyorum diyorum ben hamileyim bakamam
prenses_annesii2603 Dilanozbeyuce valla bi güne bitiriyorum sütü endişe ettiysen eşine söyleyebilirsin tadına baksın bence
Leylus Dilanozbeyuce bende bu konuda nedense hassasım ya kokusu zaten hep kotü geliyor bana sadece 2 gün gönül rahatlığıyla içebiliyorum artık küçük paket almaya karar verdim canım hep ziyan oluyor
Sghslove Dilanozbeyuce maksimum 3 . Hemen kokmaz pastörize sütler ama 3. Günden sonra tüketilmemeli hatta ben 2 günde tüketmeye çalışıyorum
Dilanozbeyuce sinemsinem1 anlamaz ki ama ben içtim tadı değişik geldi icmicem sanirim 3 gun sonra icilmyo