Delicift_t canım bende geçen ay böyle bir durum yaşadım bebeğimin 7+2 de kalbi durduğu için kürtaj oldum. Kürtajdan hiç korkma ben özelde oldum bayılttılar beni 15 dk falan sürmüş sonrasında bir sıkıntı yaşamadım. Antibiyotik falan içtim enfeksiyon kapmamak için ayaklarımı da sıcak tuttum. Bunlar tabi sağlık açısından önemli şu an nasıl üzgün olduğunu biliyorum bende sen gibi yaşadım. Eşim, ailem hepimiz yıkıldık ancak kendime geldim hala ağlarım aklıma geldikçe melek oldu diye.. Rabbim hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin