Melikekpln 13+5 haftalık hamileyim ben de gerçekten bel ve kasık ağrısıyla geçti bu hafta.Galiba rahim büyüdükçe oluyor. Benim bel agrim kalça kemigime vuruyor çok kötü o da sol bacağıma bazen koltuktan kalkınca topallar gibi yürüyorum. Ben de internetten arastiriyordum normal mi diye. Egzersiz yapmak gerekiyor muş.