gulkara Kızlar merhaba, trendyoldan lierac sipariş ettim 112 tl idi. Ürün geldi kremin kutusu beyaz renk ama sanırım şimdi dışı pembe lierac çatlak kremlerinin ürün orjinal mi ya da eski ürün mü bilemedim iade etsem mi kullansam mı trendyoldan alan var mı
begrich gulkara ben de ilk kremimi eczaneden aldım beyazdı kullandım bitti memnun kaldım. Trendyoldan reçete diye bir tedarikçiden sipariş verdim, pembe kutu çıktı. İkisi de aynı gibi geldi bana içeriği aynı turuncumsu kokusuz krem.
Serenay113 gulkara benim de eczaneden aldığım beyaz kutu . Trendyoldan alınca pembe geldi :) orjinal ama araştırdım için rahat olsun