Ysmgns Merhaba arkadaslar Sabah 6 da yatışım yapılacak 40+1 oluyoruz 1 cm açıklık var düzensiz sancılar var onun dışında başka bişey yok su azlığımdan bahsetmiştim daha once doktorum 41 i bekleyemeyiz dogumu başlatmamız lazım dedi sabah 6 da propess denen ipli bir ilaç yerleştirilcekmiş onunla sancı ve açılma sağlanacakmış ne yaşayacağımı bilmediğim için sizlerinde de duasına ihtiyacım var dua edin olur mu saglıklı sıhhatli rabbimin emanetini kucagıma alim 🤲👣