gulsumklc2 Kızlar c gn once nisanım heldi acıklıgım 2 cm ydı bgn yine gttm hala 2 cm adet sancıları dısında sancım yok benım gbi olan var mı ne zman gelir bebek 38+3 oldum
Asli_1 gulsumklc2 ya nişan geldiğinde suyu falan azalmıyo mu zaman geçtikçe yani kaç gün beklemek doğru acaba 🤔
gulsumklc2 ElaSerin sancım gun içinde hep var bazen boyle dalga yda kasılma gbi makata dgru basınc hissedyorm bgn dr gtm yıne dedm belki acıklık vardr ama yoktu😕
gulsumklc2 Asli_1 sadece boyle pembemsi leke iki uc gndr devam edyor ama ıslaklık yok su gelmıyor bgun gttm eger sorun olsaydı soylerdi bence ama stresten basım agrıyor hem korku hem ne zman olcak dye beklemek zor bde suni sancı almak istemiyorum 😕😕😕