Kvsrkn Merhabalar şeker yüklemesi yaptıranlar tavsiye eder mi bir sıkıntısını yaşadılar mı acaba. İkinci gebeliğim fakat ilk oğlumda yaptırmamıştım açlık tokluk baktırmıştım bunda oğlumdan kalma kilolarım olduğundan dolayı yaptırmak istiyorum ama sonrasında sıkıntı oluyor mu bilmiyorum.
Minikfasulyeveannesi Kvsrkn Bende geçen hafta yaptırdım. Arkadaşlarımdan bas dönmesi mide bulantısı oluyor falan diyenler oldu ama ben çok şükür bi sıkıntı yaşamadım. Abartılacak bir şey değilmiş bence
Bsrkckrsln Bende bu hafta yaptırdım hiç bir sıkıntı olmadı zaten verdikleri şeyde öyle bal şerbet değil. Ben yapmadan önce bana da çok tatlı şerbet iciriyolar vs deyip korkutmuslardi ama bildiğin çilek aromalı çok aşırı tatlı olmayan güzel bir icecekti.
o_y_k Hiç sıkıntı yaşamadım yaptırmanızı tavsiye ederim. Ben halk arasındaki tabirle risk grubunda bile değildim. 47.400le hamile kaldım 34.haftadayiz 52 kiloyum. Ailemde şeker hastası yok, hamileliğimin başından beri tatlıyla aram yok ona rağmen şeker çıktı hemde insülin kullanmamı gerektirecek kadar. Doktorumun dediğine göre farkedilmeseymiş bebeğimi kaybedebilirmişim bile Allah korusun. Ne bulantı ne başka bi sorun yaşamadım tek tavsiyem eğer açlığa dayanamayacağınızı düşünüyorsanız yalnız gitmeyin her ihtimale karşı. Zaten içeceği içer içmez karnı doyuyo insanın.