Selime13 yatisim yapildi serum takildi ameliyathaneye ciktik belden ignem yapildi hic bisey hissetmedim normal igne gibi bile aci hissetmedim yani sonra sonda takildi uyusuk oldugum. icin onuda hissetmedim sonra ameliyat basladi onunuzu kapatiyoalr hic bisey gormuyosunuz ben dokunmalarda dahil hic bisey hissetmedim bas ucumda anestezi doktoru vardi onunla sohbet ede ede bebegimin cikmasini bekledim ara sira anestezisyene kestilermi bebek ciktimi diye sordum 5 dk da bebek cikti zaten hemen sarip yanima getirdi bebek hemsiresi optum kokladim sevdim kizlarimi sonra bebegi yeni dogana goturduler beni temizlediler diktiler odama indirdiler sonra kizimi getirdiler hemen emzirdim ilk basta hemsirenin yardimiyla tabi sonra ayaklarimi hissetmeye baalayinca (yaklasik 5 saat sonra) hemsire gelip kaldirdi beni yuruttu odanin icinde kapiya kadar yurutup geri yaaga yatirdi sonrasinda annemin yardimiyla esimin yardimiyla kalkip gezdim devamli hic oturmadim desem yeridir ertesi gunde ciktik
sormak istedigin baska bisey varsa sorabilirsin