Ryhnn Nigdelianne benden doğmadan aldım kullandım çok rahat üstten citlatip çıkartandan aldım şuanda emzirirken çok rahat
Misskokulumm Nigdelianne kapsız olanından aldım çıtçıtli gayet güzel kumaşı var çok kaliteli ve aşırı kullanışlı kolay oluyor emzirirken acaba destekli olanı var mı desteksiz sütyen kullanmayı hiç sevmiyorum 🥴
Ayseglx Nigdelianne merhaba ben kullanıyorum penye olanından 33 günlük olduk çok rahat ama desteksiz olduğu için dışardan güzel görünmüyor gibi birde sürekli destekli takıp birden penye olanına geçince zor oluyor 40 ımızdan sonra destekli takıcam
Canannncan Ayseglx bende aldım normalde göğüslerim 75 di ama şişti biraz şuan rahat gibi çünkü henüz doğum yapmadım 80 beden aldım küçük mü gelir acaba diye düşünüyorum
Rhm_avc Nigdelianne al bi beştane bnce. İki tane aldm bn gerekmez fazla diye ama günlük değiştirmek zorunda kalıyorum üstüm başım hep süt oluyor akıyor ped de çare olmuyor.
Svldlrbsy Nigdelianne bazı hastaneler izin vermiyomus canım. Süt kanallarını sıkıstırıyomus. Ben yarım atlet aldım. Arkadasıma da doktoru sadece emzirme atleti için izin vermşs
Kumsalinannesii Nigdelianne bende hepsini ordan aldım süngersiz 3 senedir kullanıyorum. Çok alıştım emzirmeyi bıraktım hamile kaldım hep onları kullandım ☺️ Baya aldım ikinci çocuktada kullanicam
Karakuzuu Hepsi buradasın aldım Cuma günü geldi hatta atlet ve sütyen. Sütyen kaplı olandan ve dışarıda da çok rahat kullanılır. Sütyeni 23 e atleti 28 e aldım. Mycey marka Kargoda ücretsizdi bide 1 gün de geldi
Kumsalinannesii Nigdelianne yani ilk zaman evet sut dolu oluyo bide uç çıkıyor göğüs pedi olduğundan oda sıkıntı olmadı. Zamanla ufaldi belli olmadi zaten
NhLpRn Ben pentiden sütyen ve atlet almıştım atletten daha çok memnunum , sütyende önü düğmesiz giydiğiniz şeylerde alttan açmak zorunda kalıyosunuz o zamanda göbek bel açıkta kalıyo üşüyorsunuz ama atlette sadece göğsünüzün ucu açıkta kalıyo önğmüz kış aklınızda bulunsun atlette alın mutlaka