Ummugumus 20+4 olduk.bebisime isim dusunuyoruz.oglusu olanlar yada erkek bebek icin ismi hazir olanlar yazar misiniz ❤
SuleDoruk Ummugumus bir oğlum var adı Doruk. Şimdi yine erkek bebek bekliyorum ismi yok bulamadık bir türlü
Urasdeniz Ilk oglusumun adi Kuzey Deniz simdi 31+5 hamileyim buda erkek bununda adi Uras Deniz kismet olursa
SuleDoruk Ozlembln babamız İngilizce karakterli isimlere uygun olmayanlara pek sıcak bakmıyor. Birde unisex isimlere 🙄 erkek olduğu belli olsun diyor. Büyüdüğün de iş hayatında sıkıntı oluyormuş unisex isimler