Semadefne35 Kbra7777 bendede o war esneynce bile kramp giriyo bende braz seri biriyim anide kalkıyorm dönüyorum snra canım gidiyo ya 🤦🏼♀️
Semadefne35 Melegimm19 az kalmi darısı başıma inşallah bende bide hareketli bi kız varki doğursamda enerjm yerine gelsn diyorum ama bakalm neler bekliyo beni 😂
Semadefne35 Tugbayucesoy ya ben tatlı ama tatlı yiynce tuzlu yiyesm geliyo onuda yiyorm sonra ekşi snra mğdem allak bullak oluyo bazende ne istediğimi bulamıyorum 😂😂
Melegimm19 Semadefne35 bende eskiden bu haftadakilere az kalmış derdim ama azaldıkça zaman yavaş akıyor sanki o kadar ay geçti de son ay geçmiyor 😂 hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize😍
Semadefne35 Melegimm19 ah ah bilirim kuzum bende ilkte doğsun doğsun diyodum sabırsızdm sansıma sıpa 40+5 te geldi Şmdi artk sezeryan olcagndan 38 hafta içinde alcam kucağma inşallah ❤️